Додаток Slinex Cloud Call

ML-20IP, XR-30IP дозволяють дивитися відео в реальному часі та переглядати архів відео з мобільного додатку.

 

SL-07IP дозволяє дивитися відео з панелей виклику в реальному часі та переглядати архів відео з панелей з мобільного додатку.

 

SL-10IPT дозволяє дивитися відео з панелей виклику та додаткових камер в реальному часі, але не дозволяє отримати доступ до архівних записів з мобільного додатку.

 

Натисніть на зображення вашого пристрою в списку.

 

Далі, проведіть по екрану вліво.

 

 

Натисніть на кнопку "События на устройстве".

 

 

З'явиться список доступних записів.

 

 

Для цього потрібно надіслати відповідний запит до відділу технічної підтримки Slinex.

Натисніть на піктограму зеленої трубки.

 

 

Виберіть режим "Не беспокоить".

 

 

Вам необхідно оновити прошивку вашого пристрою, перейшовши за посиланням

https://cdn.slinex.com/Firmwares/%модель_пристрою%/latest/,
де «% модель_пристрою%» – модель вашого пристрою.

 

Наприклад:

https://cdn.slinex.com/Firmwares/SL-10IPT/latest/

 

ML-20IP

 

Натисніть та утримуйте кнопку виклику → перший короткий звуковий сигнал → відпустіть кнопку виклику, потім знову натисніть та утримуйте її → другий короткий звуковий сигнал → відпустіть кнопку виклику, після чого натисніть та утримуйте її → третій подвійний звуковий сигнал → відпустіть кнопку виклику та дочекайтеся перезавантаження панелі → після перезавантаження, від панелі надійдуть переривчасті звукові сигнали, це означає що вона знаходиться в режимі «Точки доступу».

 

SL-07IP

 

У режимі очікування на домофоні натисніть та утримуйте кнопку «Відповісти» до того часу, поки не пролунає короткий звуковий сигнал, потім відпустіть кнопку і домофон перезавантажиться. Після перезавантаження від домофону ще раз надійде звуковий сигнал, індикатор живлення почне блимати – це означає, що домофон перейшов у режим «Точки доступу».

 

XR-30IP

 

Натисніть та утримуйте кнопку «Режим ТД» на правій грані конвертера (10 на зображенні) XR-30IP до моменту, коли загориться синій світлодіод ТД на передній панелі конвертера. Відпустіть кнопку і конвертер перезавантажиться. Після перезавантаження в режимі точки доступу діод ТД буде блимати.

 

 

Ця помилка означає, що пристрій вже додано в інший обліковий запис. Зверніться до власника цього облікового запису з проханням поділитися доступом до пристрою.

Для того, щоб прив'язати пристрій до кількох облікових записів, потрібно перейти до екрану «Інформація про пристрій» (натиснути на піктограму коліщатка), вибрати «Спільний доступ», після чого додати потрібний обліковий запис в список спільного доступу.

1. Переконайтеся, що вводяться правильні логін та пароль.

 

2. Якщо вводиться правильні логні та пароль, переконайтеся, що прошивка вашого пристрою – актуальна. У більшості випадків дана помилка виникає при використанні програми Slinex Cloud Call з пристроями зі старою прошивкою.

На жаль, у моніторі SL-10IPT перегляд архіву записів з додатку не передбачений. Ви можете переглянути архів безпосередньо з домофона або з веб-інтерфейсу.

1. Увімкніть режим «На вулиці».

 

2. Якщо цей режим вже уввімкнено, спробуйте видалити пристрій з програми і додати його заново.

1. Створюєте унікальний обліковий запис в першому (основному) додатку Slinex Cloud Call і додаєте в додаток пристрій згідно "Інструкції з налаштування програми Slinex Cloud Call для ОС Android чи iOS".

 

2. На інших (додаткових) мобільних пристроях вам необхідно створити унікальні облікові записи, але не проходити процес додавання пристрою в додаток.

 

3. Далі, в основному мобільному додатку за допомогою функції "Поділитися" необхідно поділитися доступом до поточного пристрою з додатковими мобільними додатками ввівши назви їх облікових записів.

 

Слід пам'ятати, що в додаткових мобільних додатках урізаються всі функції пов'язані з налаштуванням пристрою, залишається тільки настройка часу відкладеного відкриття замку.

 

Аби після перепрошивки відновити показ зображення з викличних панелей або камер, необхідно зайти в меню домофона в розділ «Система» і змінити параметр «Вхід викличних панелей» або «Вхід камер» з "HD" на "D1", або навпаки.

Пристрої

Домофон підтримує SD картки на 64Гб тільки відформатовані в файлову систему FAT32 зі стандартним розміром кластера.

1. Короткочасно натисніть кнопку «скидання налаштувань зчитувача» для входу в режим додавання карти адміністратора. При цьому від панелі надійде одиночний звуковий сигнал, і підсвічування кнопки виклику загориться синім кольором;

 

2. Протягом 10 секунд піднесіть до зчитувача карту, яка буде використовуватися в якості карти адміністратора. При успішному зчитуванні від панелі надійде довгий звуковий сигнал. (Якщо не піднести картку протягом 10 секунд, панель перейде в режим очікування). В панелі може бути тільки одна карта адміністратора.

1. Для входу в режим додавання карт користувача, в режимі очікування піднесіть до зчитувача карту адміністратора один раз. При цьому від панелі надійде подвійний звуковий сигнал, і кнопка підсвічування загориться синім кольором.

 

2. Послідовно піднесіть до зчитувача кожну з карт, які потрібно додати в пам'ять зчитувача. При додаванні кожної нової карти від панелі надійде короткий подвійний звуковий сигнал. Якщо сигнал буде 4-х кратним, це означає, що дана карта вже записана в пам'ять пристрою.

 

3. По закінченню додавання нових карт повторно піднесіть до зчитувача карту адміністратора. При цьому від панелі надійде подвійний звуковий сигнал, і підсвічування кнопки виклику загориться червоним кольором. В даному режимі можна видаляти вже записані карти доступу шляхом піднесення їх до зчитувача, аналогічно процесу запису. Для виходу з режиму видалення карт піднесіть до зчитувача карту адміністратора або почекайте 10 секунд.

 

4. У режимі додавання або видалення карт доступу, якщо не підносити до зчитувача ніяких карт протягом 10 секунд, він автоматично перейде в режим очікування. Максимальна кількість карт, які можуть зберігатися в пам'яті зчитувача, становить 248 штук.

 

1. У режимі очікування піднесіть до зчитувача карту адміністратора один раз. При цьому від панелі надійде подвійний звуковий сигнал, і кнопка підсвічування загориться синім кольором.

 

2. Ще раз піднесіть до зчитувача карту адміністратора. При цьому від панелі надійде подвійний звуковий сигнал, і підсвічування кнопки виклику загориться червоним кольором. В даному режимі можна видаляти вже записані карти доступу шляхом піднесення їх до зчитувача, аналогічно процесу запису. Для виходу з режиму видалення карт піднесіть до зчитувача карту адміністратора або почекайте 10 секунд.

 

Натисніть і утримуйте кнопку «скидання налаштувань зчитувача» близько 5 секунд до тих пір, поки панель не видасть переривчастий звуковий сигнал. Це означає що пам'ять зчитувача очищена (кнопка знаходиться на задній кришці і позначена цифрою 9).

 

Завантажуєте актуальну прошивку для вашого пристрою за посиланням

https://cdn.slinex.com/Firmwares/%модель_пристрою%/latest/,
де «%модель пристрою%» – модель вашого пристрою

Наприклад:

https://cdn.slinex.com/Firmwares/SL-10IPT/latest/

 

 

Для IP пристроїв:

Відкрийте мобільний додаток Slinex Cloud Call, натисніть "Добавление нового устройства", виберіть "Подключенное" та натисніть "Подтвердить".

 

 

Розпочнеться пошук в мережі.

У лівій частині ви побачите UID усіх доступних пристроїв, а в правій – їх IP-адреси.

 

 

Відкрийте браузер на комп'ютері та введіть IP-адресу потрібного пристрою в пошуковому рядку браузера. Розглянемо на прикладі ML-20IP.

 

 Увага!

• Для пристроїв SL-07IP, ML-20IP, XR-30IP  достатньо ввести IP адресу пристрою та натиснути Enter.

• Для пристроїв SL-10IPT і SL-10IP після IP адреси необхідно дописати «:8090».

Приклад: IP адреса – 192.168.1.10. У рядку браузера необхідно написати 192.168.1.10:8090 та натиснути Enter.

* Для SL-10IPT необхідно використовувати браузер Internet Explorer.

 У відповідному вікні перейдіть на російську мову*, введіть ім'я користувача – Admin та пароль за промовчанням –888888.

* В залежності від моделі пристрою ви побачите різний веб-інтерфейс.

 

 

Після авторизації:

 

1. Для SL-10IP, SL-07IP, ML-20IP і XR-30IP необхідно перейти у вкладку «Система», далі «Инициализация» і потім натиснути кнопку «Обзор». Виберiть файл прошивки, який ви завантажили раніше, і натиснути «Применить».

 

 

2. Для SL-10IPT необхідно перейти у вкладку «Remote setting», далі вкладка «Remote upgrade» і потім натиснути кнопку для вибору файлу прошивки. Вибрати файл прошивки, який ви завантажили раніше, і натиснути кнопку «Remote upgrade».

 

 

Пристрій почне процес оновлення. Після того як індикатор дійде до кінця, вам потрібно почекати близько 5 хвилин до завершення процесу оновлення.

Обидва пристрої: Slinex ML-20IP і Slinex SL-07IP (SL-10IPT) є аналоговими пристроями з IP-функціями. Це означає, що для з'єднання цих пристроїв між собою або іншими аналоговими домофонами, використовується аналогове 4-х дротове з'єднання, а для підключення до хмарного сервісу, який забезпечує IP-функції, – Wi-Fi або Ethernet.

 

Тобто, для передачі виклику з панелі на монітор використовується аналогове підключення, а для передачі виклику на смартфон, використовується підключення до мережі Інтернет.

Актуальну прошивку для вашого пристрою можна завантажити за посиланням

https://cdn.slinex.com/Firmwares/%модель_пристрою%/latest/,
де «%модель пристрою%» – модель вашого пристрою

 

Наприклад:

https://cdn.slinex.com/Firmwares/SL-10IPT/latest/

 

Швидше за все причиною є елемент живлення (батарейка). Її можна замінити, відкривши корпус пристрою. На зображенні міститься приклад плати домофона із зазначеним розташуванням батарейки.

 

УВАГА! Відкривши корпус пристрою, ви втрачаєте гарантію! Зверніться в сервісний центр для заміни батарейки фахівцем.

 

 

 

Гарантійний термін пристроїв Slinex становить 12 місяців.

 

В інструкціях до деяких моделей може бути вказаний гарантійний термін 24 місяці (2 роки). Якщо магазин, в якому ви придбали товар, вказує гарантійний термін 24 місяці, дійсним вважатиметься період, зазначений у гарантійному талоні.

Максимальна відстань від панелі до останнього монітора в інтеркомі може становити не більше 100 метрів, за умови дотримання рекомендацій щодо вибору кабелю.

Тип кабелю визначається в залежності від відстані між домофоном та панеллю. Можна використовувати такі типи кабелів:

 

Неекранований або екранований 4-х жильний кабель:

a. відстань до 25 метрів – неекранований кабель з перерізом 0,22 мм² кожна жила;

b. відстань від 25 до 50 метрів – неекранований кабель з перерізом 0,41 мм² кожна жила;

c. відстань від 50 до 80 метрів – екранований кабель з перерізом 0,75 мм² кожна жила.

 

 

Якщо довжина лінії становить від 80 до 100 метрів, необхідно використовувати неекранований 3-х жильний кабель з перерізом 0,75 мм² кожна жила, коаксіальний кабель типу RG-59 або RG-6 для передачі відеосигналу.

 

 

Неекранований або екранований кабель UTP-5 (використання кабелю UTP-5  не рекомендується):

a. відстань до 25 метрів – неекранований кабель UTP-5;

b. відстань від 25 до 50 метрів – екранований кабель UTP-5.

 

В одну систему можна підключити до 4-х моніторів Slinex.

 

Монітори SL-07IP, SL-10IP, SL-10IPT можуть бути тільки "основними" в одній системі.

Ця модель відеодомофона підтримує панелі і камери високої роздільної здатності стандарту AHD. Для роботи з камерами/панелями виклику з високою роздільною здатністю має бути ввімкнена відповідна опція "Система - Вхід камер (Вхід панелей) - HD".

 

Важливо, щоб при цьому підключені камери та панелі перебували в режимі AHD. Якщо режим камери або панелі не збігається з вибраним у меню, то зображення на екран виводитися не буде.

 

Для роботи пристроїв Slinex з мобільним додатком, вони повинні бути підключені до мережі Інтернет.

Для роботи з домофонами Slinex карта пам'яті має бути відформатована в FAT32.

 

Потім повторно відформатована за допомогою монітора.

Не знайшли відповідь на своє питання?

Якщо ви не змогли знайти відповідь на питання, яке вас цікавить у списку – скористайтеся нашою формою і ми обов'язково надамо вам відповідь у найкоротші терміни.

Поставити питання